سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت طراحی سایت

در این مقاله میخواهیم راجع به تعرفه و قیمت طراحی سایت با شما صحبت کنیم .این هزینه ها شامل:پشتیبانی، ریسپانسیو،آموزش پنل کاربری،سئو سایت وغیره است.

تعرفه ثبت دامنه

هزینه و تعرفه ثبت دامنه ir  سالیانه حدود20هزار تومان میباشد وتعرفه ثبت دامنه های com وco حدود 50هزار تومان است.البته دامنه های دیگری نیز وجود دارد که هزینه آنها بالاتر است.

تعرفه و هزینه هاست

هزینه و تعرفه سایت شما بسته به میزان فضایی که شما به آن احتیاج دارید است فضای داخلی هاست از 100 مگابایت به بالا است که هزینه آن حدودا 60 هزار تومان است البته نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که هاستینگ قابلیت ارتقا را دارد برای مثال میتوان گفت که هاست از 100مگ به 400 مگ هزینه ای حدود 35 هزار تومان دارد.

هزینه طراحی قالب

اگر شما از قالب آماده جهت طراحی سایت استفاده میکنید بدینگونه است که طراحی قالب سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس در حدود 200 هزار تومان می باشد.اما به نظر من سعی کنید کمتر از قالب آماده استفاده نمایید.در این راستا افرادی هستند که از قالب های آماده در طراحی سایت خود استفاده نمیکنند در این صورت میتوانند اعلام کنند که قالب های آماده را نمیپسندد هزینه 500هزار تومان به قیمت آن اضافه میشود.

ایمن سازی سایت

یکی دیگر از کارهایی که میبایست در طراحی سایت در نظر گرفت ایمن سازی بعد از اتمام کار است.در صورتی که سایت را ایمن نکنید ممکن است به زودی دچار مشکل امنیتی خواهد شد.هزینه امن سازی سایت حدودا 50هزار تومان میباشد که البته این قیمت برای وبسایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر است.

آموزش کار با پنل کاربری

پس از پایان پروژه طراحی سایت شرکت چگونگی کار با پنل مدیریت را به شما به صورت تخصصی آموزش میدهد که تعرفه آموزش این پنل بین 50تا100 هزار تومان است .سعی کنید هنگام آموزش کار با پنل را به خوبی یاد بگیرید تا هنگام کار کردن با سایت دچار مشکل نشوید.

تعرفه زبانهای گوناگون در سایت

هزینه اضافه نمودن زبان جدید در طراحی سایت چیزی حدود 30درصد از کل مبلغ قرار داد است به طور مثال هزینه طراحی 500هزار تومان است 30درصد به کل میباشد.

راه اندازی نسخه موبایلی (ریسپانسیو)

ریسپانسیو به معنی سازگاری سایت در دستگاه هایی نظیر تبلت ، موبایل،و ... را داشته باشد.اکثر کاربران وب از موبایل و تبلت برای مرور وب استفاده می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است.